Post by goodpbrookesesjeo on Mar 15, 2022 23:28:08 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Color® – Color by Number ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Color® – Color by Number IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Happy Color® – Color by Number 2022 version ▞▞▞
Mainosta ei voitu ohittaa. Pelaa pari minuuttia ja jätehuollon mainos ilmestyi taas. Olisin valmis maksamaan tästä sovelluksesta, jos saan sen ilman mainoksia.
Kiva peli. Toivon, että väripaletti menisi rivin seuraavaan numeroon. Tai palettiohjain voidaan vaihtaa eri väriin, jos tarvitset sitä.
En voi edes värittää, yritän painaa väriä, mutta lisäykset estävät väripaletin. Olin erittäin innoissani, koska siellä on ihmetaidetta, mutta nyt olen vain vihainen, kun en voi värittää mitään.
Happy Color® – jogo de pintar Tabuleiro eijs
Rakastan tätä värityssovellusta, koska siellä on jotain kaiken ikäisille. Pudotan arvioni, koska ärsyttävien mainosten valtava määrä aiheuttaa valtavan ongelman. Tykkään kuunnella muita sovelluksia värittämisen aikana. Aina kun vaihdan sovellusten välillä, toistetaan mainos. Vihjeitä käytettäessä näen pidempiä mainoksia, koska niistä saa palkkion - ei kuitenkaan kuvien valinnassa tai viimeistelyssä tai sovellusten välillä vaihtaessa. Ymmärrän, että kehittäjille on maksettava korvausta – on oltava parempi tasapaino.
Moniin mainoksiin todella nauttiaksesi sovelluksesta ja värityksestä
Rakastan tätä peliä, toivon vain, että saat värit siirtymään seuraavaan, kun olet lopettanut käyttämäsi pelin
Rakastan tätä peliä, mutta valitettavasti yli 1700 kuvaani, jotka olin jo värittänyt, katosivat toissapäivänä. Haluaisin ne takaisin, minulla on edelleen kaikki saavutukseni, mutta kuvat ovat poissa, olen erittäin pettynyt, joten seuraava arvosanani ei ehkä ole hyvä. Se on hauska sovellus.
Ihan kivaa ajan viettä!
Valitettavasti 10 dollarin maksaminen mainosten poistamisesta ei näytä tuovan bonuksia, mutta mainosseinien poistaminen. Vihjemainokset ovat edelleen asia. Tavoitteena on arvailla rahan ansaitseminen.
Aivan mahtava peli välillä on vaikeaa mutta hyvä niin
Erinomainen värityskirjasovellus. Paljon mielenkiintoisia kuvia kaikista kuviteltavissa olevista genreistä, uusia joka päivä. Mutta uusin versio ei poista mainoksia Vihje-painikkeesta, kun maksat mainosten poistamisesta.
Mikroskooppiset alueet, joita tarvitset löytääksesi loistavan zoomaustoiminnon. Värikartan numerointi, jossa ei ole mitään järkeä. Voi olla esimerkiksi sininen 1-vuotiaana, sitten taas 64-vuotiaana, monia värejä välissä. Myös luokkien järjestämistä on harkittava enemmän. Anteeksi, mutta tämä on parhaimmillaan vain keskimääräistä
Happy Color® – Color by Number Lövhə boz
Arvosana oli viisi tähän viikkoon asti. Mainokset ovat yksi asia, mutta nyt saan niitä AINA. Saan ne, jos tarkistan tekstin ja palaan takaisin, jos lukitan puhelimen ja palaan jne. (vaikka se tapahtuisi sekunneissa). Saan mainoksen alussa, lopussa... mitä tahansa, en maksa siitä. Mutta tämä on niin liikaa, että olen lopettanut pelaamisen.
Aika hauskaa. Helppo väritys. Hintasi mainosten poistamisesta on järjetön! Laske se arvoon 3,99!
Välttävä(kouluarvosanoilla5-6) ilmeisesti värivalikoima on surkea, mikä pakottaa huonosti sopivan välikoimaan. käyttää sillisalaattitekniikkaa eli sekoitetaan kaikkia sekaisin lopputuloksesta välittämättä. Lopputuloksena sekasotku.
Se on 5 - Rakastan sitä! Ensin kun näin mainokset, ajattelin "joo, kuinka hauskaa se voi olla?" 🙄 MUTTA! Olin väärässä. Se on rentouttavaa. Ainoa asia, josta en pidä tässä, ovat kaikki mainokset. Niitä ei tunnu olevan paljon, mutta tarpeeksi, jotta voin mainita sen täällä.
Viimeisin päivityksesi (21. joulukuuta) saa sovelluksen jumittua. Muutaman sekunnin välein. Ainoa tapa kiertää se on joko sulkea sovellus tai poistua ja palata sisään. Molemmat häiritsevät pelaamista. Korjaa se, jotta sovellus on jälleen hauska ja nautinnollinen.
Mitä tapahtui kuville autoista, junista, lentokoneista ja eri valtioista? Tykkäsin tehdä niitä ennen, en ole käyttänyt sovellustasi niin paljon sen takia. Olen löytänyt muita kuvia sisältäviä sovelluksia, joista pidän
Aika kuluu nopeasti.
Paras peli mitä olen koskaan pelannut!!!
Happy Color® – Color by Number Board nqp
Mukava ja rentouttava, mutta arvostin arvosteluni parilla tähdellä, koska maksoin 14,99 dollaria päästäkseni eroon kaikista mainoksista, ja nyt kun minulla on uusi tabletti, sovellus haluaa minun maksavan rahat uudelleen! Missä on lunastusvaihtoehto? Ei iloinen!
Toy Block Boom - Classic & Crush & Blast Nezahtjevne igre wmo
Toivon, että voisit kiertää paletteja jokaisen kuvan kanssa, mutta silti melko viihdyttävä. Hienoja kuvia!
Mukavat väritystehtävät ja kauniit kuvat. Erityisesti pidän mosaiikeista 🙂
Täydellinen peli, kun olet jonossa tai olet vain kyllästynyt mieleesi. Ainoa haittapuoli on, että jotkut värit toistavat itseään tai niitä on vaikea saavuttaa erittäin yksityiskohtaisessa grafiikassa.
Rakastan tätä peliä enkä välitä mainoksista, mutta joistakin et vain pääse eroon..Ymmärrän, että mainokset tekevät pelistä ilmaisen, mutta voimmeko menettää ne, joita on mahdotonta pysäyttää käynnistämättä peliä uudelleen, kuten tik tok ..Kiitos
miksi ei enää lataudu? Ollut todella mukava, mutta nyt. .
Olen jo jonkin aikaa huomannut, että tämän sovelluksen lataaminen kestää yhä kauemmin. Etkö ole varma, oletko tietoinen. Tiedän, että se ei ole lopussa, koska muut pelini toimivat hyvin. Puhdistan välimuistini jne. Mutta se on turhauttavaa, koska sovelluksen lataaminen kestää sekunteja. Nyt se kestää useita minuutteja ja jopa toiston aikana. Harkitsen sen poistamista kokonaan. Mutta sen jälkeen, kun olen ollut kanssasi 4 vuotta, tiedän kuinka paljon peli on parantunut. Mutta lataus ei ole koskaan ollut tällaista
Happy Color® – jogo de pintar Tabuleiro eijs
Suurimmaksi osaksi nautittavaa. Se jäätyy usein ja minun on käynnistettävä se uudelleen, mutta ainakin se säästää edistymistäni
Ihan ok peli
Sovellus toimii hyvin, värityskuvia on laaja valikoima.
Erittäin hyvä peli
❤❤❤
Ainoa asia, josta en pidä tässä pelissä on, että sinun täytyy painaa numeroa aloittaaksesi sen värittämisen, ja jos olet tehnyt yhden numeron, sinun täytyy klikata toista numeroa, olisi parempi ja helpompaa, jos se siirtyisi automaattisesti seuraavaan numeroon ilman täytyy painaa toista numeroa alareunassa. Mutta rakastan kuvia.
Happy Color® – Color by Number Board nqp
Maksoin 8,00 dollaria mainosten poistamisesta, ja ne näkyvät edelleen aina, kun napsautan hehkulamppua. Repiä irti!!!