(Android/iOS) Family Mysteries: Poisonous Promises koder for å øke primogems
Mar 15, 2022 23:31:21 GMT 1
Post by goodpbrookesesjeo on Mar 15, 2022 23:31:21 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Family Mysteries: Poisonous Promises ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Family Mysteries: Poisonous Promises IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for å øke primogems ▞▞▞
▞▞▞ Family Mysteries: Poisonous Promises 2022 version ▞▞▞
Jeg likte spillet ok. Skuffet i prisen, spesielt med alt stresset med CoronaVirus overalt! 😔
Jeg gir det bare en 4 sak, hengte opp med hvordan man spiller spill, så jeg deler, men det er et bra spill og blir lettere, vil skrive når jeg er ferdig
Elsker disse spillene
Elsker det.
Ikke noe ekstraordinært, men det er i det minste ikke et av de flippin energibyggende spillene! Måtte hoppe over et par minispill på grunn av feil og HO-ene kan være litt frustrerende, men det gikk over tiden. AM du virkelig trenger å få prisen ned. $7 er for høyt for noen timer med spilletid.
Beste spillet
Vanlig A\M-pris, flott grafikk, puslespill osv. Men bonusen var sørgelig kort, derav den falt stjernen. Anbefales likevel.
Father and Son Aventură emb
Rått. Dette er min favoritt så langt.
Bra så langt
Veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig bra spill
Må betale for å fortsette.
Verdt det..veldig interessant!!
Samme gamle historie
Elsker det
Jeg går en enkelt stjerne bare fordi jeg ikke kan legge inn klagen min uten den. Dette spillet er ren felle. Jeg likte spillet og etter en stund ba det meg kjøpe spillet for å spille videre. Hvorfor og hvordan kan du gjøre det etisk?
Flink.
BARE OVERGLEDE KOMP. HELE SPILLET - BARE NOEN MINNER SIDEN (Med samleobjekt osv.). Den har et strålende stemmeskuespill, utmerket grafikk, spektakulær historie - med noen strålende vendinger og elsker hvordan alt henger sammen. Men du har 2, vær ekstremt presise: skjulte gjenstandsoppgaver – noen ganger reagerer det ikke med en gang, gåtene var ekstremt utfordrende (spesielt håndlangere-gåtene – jepp ble sittende fast på det 4 mens), det ble sittende fast på det første formelementet og samleobjektene var vanskelig 2 finne. Bortsett fra tat: Godt gjort, det er brill!
Utmerket spill. Fantastisk grafikk og historie. Jeg liker spillene dine som har detektivvinkler, ikke spillene basert på fantasier.Dette spillet var fantastisk, historien var strålende og grafikken var super. Jeg nøt hvert minutt
Glad fantastisk spill ❤️
Puslespill er klissete og vanskelige å kontrollere på Android, men det jeg virkelig hater er når du fullfører puslespillet og ikke får kreditt! b Trykker endelig på hopp. Når båten tok samme turen som jeg nettopp fullførte? For mange av disse og å treffe objekter i HOP-scener uten kreditt eller match og hint treffer det samme elementet? Ikke verdt hodepine? hvis kontrollene fungerte bra for yngre aldersgruppe.
ER DET EN FORTSETTELSE TIL DETTE SPILLET? JEG FINNER DEN IKKE,
Bra spill. Som alle Artifex Mundi-spill er. Jeg har ikke spilt en dårlig ennå, full av flotte gåter og skjulte gjenstander, ikke for vanskelig, noe som gjør spillet til en fornøyelse å spille. Med en god historie å starte opp. Første gang jeg har spilt en på telefonen min, og det ser ut til å fungere OK. Jeg pleier å spille dem på Xboxen min, men Microsoft blir grådig og ber om £12 for dem nå. Jeg hadde ikke noe imot å betale £7 for å være gode spill verdt 7, men ikke 12. £4,50 er et røverkjøp for slike vellagde spill.
Jeg liker det er gøy
Jeg fikk det for mitt gratis månedspill, og det er bra at krimene er litt annerledes enn spøkelsene eller fantasien. Det er veldig bra. Dyrt hvis jeg ikke fikk gratis denne er at jeg har spilt noen timer så langt
Det er ok, lengden er god, men bonusspillet er latterlig. Jeg spiller mange av disse spillene, og bonusen handler alltid om å gå tilbake i historien i stedet for å binde ting godt sammen.
Jeg liker dette spillet
Utmerket spill, The Family Mysteries-serien er de desidert beste skjulte objektspillene der ute, best valuta for pengene, for historie og originalitet krever det litt juling, gåtene er annerledes enn normen og morsommere, dette er det tredje jeg' har spilt og jeg håper det kommer flere.
Skuffet over at kun 1. kapittel er gratis
😍👍
Spilte gjennom gratisdelen og likte den. Prisen er litt dyr, ville kjøpt hvis den var halvparten av.
Dette er et morsomt puslespill
Ja, jeg liker dette spillet veldig godt.. Mer som dette takk 😁 Takk 😁
Fikk ikke en god følelse av spillet for å vite om jeg ville like det før jeg kjøpte det. Det startet ok
Veldig bra grafisk kjærlighetsspill
Veldig moro.....
Jeg elsker alltid å spille spillene fra denne utvikleren. Alle spillene her anbefaler jeg å spille, til alle som elsker et mystisk puslespill. Men baksiden av dette spillet er at du må kjøpe det for å spille hele spill, eller du kan abonnere på dem for gratis nøkler hver måned.
Det er veldig bra spill
Godt spill elsker artfex Mundial-spill
Ok spill, men veldig irriterende på en mobil da teksten er veldig liten og ikke en god skrift. Jeg er døv, så stol på teksten
Jeg nyter virkelig dette spillet! Familiemysterier * Giftige løfter 9-4-20 kjøpte 8-2-20